Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- Firemní výsledky pro tento týden: Kofola, HP Enterprise, Lululemon Athletica, Brown-Forman,...
03.06. 10:34 Fio - Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+3,9 %), kukuřice (-0,73 %) a ropa (+0,31 %)
03.06. 10:29 Fio - Vývoj měnových párů
03.06. 10:28 Fio - Eurozóna: Index PMI ve výrobě v květnu dle konečných dat na 47,3 b. při očekávání 47,4 b.
03.06. 10:09 Fio - Německo: Index PMI ve výrobě v květnu dle konečných dat dle očekávání na 45,4 b.
03.06. 10:01 Fio